Sunday, October 9, 2016

Bandar Bola Terbaik - Emre Can Bosan Jadi Cadangan

Bandar Bola Terbaik - Emre Can Bosan Jadi Cadangan - Gelandang Liverpool, Emre Can mengaku frustasi dengan minimnya jam bermain yang dirinya dapat di masa ini. Can menyatakan dirinya mesti memang bekerja keras agar beliau dapat mengamankan tempatnya di tim utama The Reds.

"Bandar Bola Terbaik - Emre Can Bosan Jadi Cadangan"
Bandar Bola Terbaik


Can sendiri benar-benar jadi salah satu pemain andalan Jurgen Klopp periode dulu. bakal malahan lantaran cedera, dirinya belum kunjung dimainkan Klopp kendati dirinya telah sehat 100% awal cederanya tersebut.

Can sendiri bertekad guna tak terlampaui lama jadi penghangat bangku cadangan kembali bertekad terserang juga tempatnya di tim penting Liverpool. aku ialah penonton yg jelek. pasti aku suka seandainya tim aku berjaya, namun sepertinya tidak sama disaat kamu ikut main-main dgn menyaksikannya semenjak tepi arena lapang beber Can untuk situs benar Liverpool

Bandar Bola Terbaik


"Saya mesti bekerja keras. aku mesti menyembuhkan keadaan kebugaran aku. apabila aku memperoleh peluang main, sehingga aku bakal bekerja keras terhadap menonjolkan permainan aku sedang memperoleh anutan diri saya"


"Saya rasa menit main bakal amat utama untuk aku. masa ini aku belum pass tidak sedikit main-main, terus pasti saja target aku bagi memperoleh menit main yg lebih tidak sedikit terus tandas gelandang Timnas Jerman tertera.

Posted by Goal88.com

No comments:

Post a Comment